Здоров’я ясен і здоров’я зубів дуже пов’язані між собою. Ясна є складовою пародонту основи яка забезпечує зубам міцну фіксацію і функціональність .Таке захворювання ясен як пародонтит розвивається коли бактерії проникають у тканини, виникає загальний процес який руйнує сполучну і кісткову тканину.
Наша клініка ADAMANT використовує сучасне обладнання новітні і ефективні методи лікування і не допустить таких наслідків і допоможе своєчасно надати потрібну допомогу.
Особливо небезпечним є початок хвороби пародонта зубів : відсутність симптомів на початку хвороби і на перших стадіях хвороби,може привести до втрати зубів.
У стоматологічній клініці ADAMANT спеціаліст забезпечує індивідуальний підхід до кожної проблеми. Існує декілька симптомів при яких потрібно негайно звернутися до спеціаліста :
-біль і кровоточивість ясен ;
-зміна кольору ясен ;
-чутливість слизової до гарячих і холодних напоїв
-неприємний запах у ротовій порожнині.
Висококваліфікований терапевт -пародонтолог зробить професійне чищення з видаленням зубного нальоту і каменю .Після цього можна провести повну діагностику тканин пародонта і глибину ураження тканин. Наші спеціалісти складуть план лікування і розкажуть що потрібно робити для підтримуючої терапії. Ступінь ураження тканин може бути різним ,тому лікування у стоматологічній клініці ADAMANT лікар підбере відповідне.
Лікування може бути – консервативним ,апаратним і хірургічним. Терапевт пародонтолог підбере для вас оптимальний метод лікування .

Цінии на лікування парадонту та слизової оболонки рота

Лікувальні капи

Послуга Ціна/грн.
Капа для відбілювання (одна щелепа) 840